AKU HADAPKAN WAJAHKU

“Allah maha besar lagi sempurna kebesaranya segala puji bagi Allah dengan pujian yang banyak . maha suci Allah sepanjang pagi dan petang , sesungguhnya aku menghadapkan mukaku kepada zat yang menciptakan langit dan bumi dengan keadaan lurus dan berserah diri dan bukannya aku termasuk dalam golongan musyrik , sesungguhnya sembahyangku ibadatku , hidupku dan matiku hanya untuk Allah semesta alam . Tiada sekutu baginya kerana itu aku rela diperintah dan kau ini adalah golongan orang Islam.”

This entry was posted on Wednesday, February 23, 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “AKU HADAPKAN WAJAHKU”

Anonymous said...

inna solati wa nusuki wamahyaya wa mamati lillahi rabbil alamin...

~hari2 kita sebutkan tp adkh kita btl2 hidup ini tujuannya ntk Allah~~

~bergerak ke arah perubahan..